Kampania informacyjna 2011 "Segregowanie odpadów - odruch naturalny"

Plastikowe odpady na wysypisku to zasoby bezpowrotnie tracone
Po raz czwarty Fundacja PlasticsEurope Polska przypomina w akcji informacyjnej skierowanej do ogółu społeczeństwa o konieczności właściwego postępowania z odpadami z tworzyw sztucznych.
W kilkunastu miastach Polski na 300 nośnikach typu citylight, udostępnionych przez partnera kampanii, firmę Clear Channel Poland, prezentowany będzie plakat, na którym postać dziewczynki niosącej posegregowane plastiki w połączeniu z hasłem „Segregowanie odpadów – odruch naturalny” symbolizować ma główne przesłanie kampanii mówiące o tym, że każdy z nas powinien zadbać o to, by tak wartościowe surowce jak odpady z tworzyw sztucznych nie trafiały na wysypisko. Plakaty eksponowane będą przez cały sierpień, w tym czasie zaplanowane zostały również spotkania z lokalnymi mediami i dystrybucja materiałów informacyjnych.
Czytaj dalej w informacji prasowej
Plakat 2011
  •  
  •  
  •